top of page
Tanışalım
Volkan Mirzalı
Kıdemli Danışman, Koç, Fasilitatör
1996 yılında O.D.T.Ü Çevre MühendisliÄŸi bölümünden mezun oldu. 1996 yılında Garanti Bankasında Åžube Portföy Yöneticisi olarak baÅŸladığı kariyerine 13 yılın sonunda Genel Müdürlük Stratejik Planlama Yöneticisi olarak tamamladı. Bu süreçte edindiÄŸi tecrübelerini danışmanlık mesleÄŸine geçtiÄŸinde çalışma hayatı yetkinlikleri ve kurumsal strateji yönetimi ile ilgili eÄŸitimlerde etkin bir ÅŸekilde kullandı.
12 yıllık EÄŸitimci Kariyerinde 2.000 EÄŸitim gününü aÅŸarken; yaklaşık 20 farklı sektörde 80’i aÅŸan sayıda kuruma eÄŸitim veya çalıştay programları gerçekleÅŸtirdi.
Organizasyonların dönüÅŸümüne liderlik, kiÅŸisel liderlik, stratejik yönetim, deÄŸiÅŸim yönetimi ve performans yönetimi konularındaki uzmanlığı ile kurumlara özel eÄŸitim projeleri tasarlayarak, gerçekleÅŸtirmektedir.
www.volkanmirzali.com
Eda Noyan Mirzalı
EÄŸitim Projeleri Yönetmeni
Halkla Ä°liÅŸkiler ve Kurumsal Ä°letiÅŸim alanında özel sektörde edindiÄŸi iÅŸ deneyimlerini, Türk EÄŸitim Vakfı (TEV)'de Kurumsal Ä°letiÅŸim MüdürlüÄŸü göreviyle edindiÄŸi STK tecrübesiyle birleÅŸtirmiÅŸtir.
​
Kariyerine 2000 yılında Çukurova Ä°thalat ve Ä°hracat TAÅž'de baÅŸlayan Noyan, Satış ve Halkla Ä°liÅŸkiler birimlerinde 5 yıla yakın süreyle görev almıştır. Mardav Yalıtım A.Åž.'de Medya ve Halkla Ä°liÅŸkiler YöneticiliÄŸi görevini uluslararası platformda 6 yıl boyunca sürdüren Noyan, ÅŸirket portföyündeki pek çok markanın iletiÅŸim stratejilerini yönetmiÅŸtir. Enerji VerimliliÄŸi alanında sosyal sorumluluk projeleri yürütmüÅŸ ve çeÅŸitli sektörel derneklerde görev almıştır.
​
Türk EÄŸitim Vakfı Kurumsal Ä°letiÅŸim MüdürlüÄŸü göreviyle sektörü sivil toplum açısından tecrübe etme fırsatı bulan Noyan, pek çok kurumsal sosyal projede yaratım ve yöneticilik görevinde bulunmuÅŸtur.
​
Smarted'de Proje YöneticiliÄŸi, Pazarlama Ä°letiÅŸim YöneticiliÄŸi görevlerini sürdürmektedir.
Lara Gezgin
Danışman
1991 yılında BoÄŸaziçi Üniversitesi Ä°ÅŸ Ä°daresi bölümünden mezun olan Lara, uluslararası ticaret alanında özellikle derinleÅŸti. Kariyerini Kodak, Herbalife, Wrigley Türkiye, Wrigley GmbH Almanya ve Colliers International gibi büyük firmalarda sürdürerek zengin bir deneyim kazandı. Lara son 11 yıldır eÄŸitmenlik yapmaktadır. ICF onaylı PCC sertifikasına sahip Lara, bireysel koçluklar ve takım koçlukları da yapmaktadır. Ayrıca tamamlamış olduÄŸu mentorluk eÄŸitimi ile de genç profesyonellerin ve yeni yeteneklerin geliÅŸimine rehberlik etme yeteneÄŸine sahiptir.
Lara'nın uzmanlık alanı oldukça geniÅŸtir ve farklı sektörlerde, çeÅŸitli kademelerde çalışanlara rehberlik etmektedir. Çalışan BaÄŸlılığı, Sunum Becerileri, DeÄŸiÅŸim Yönetimi, Ä°novasyon, Ä°nsan Ä°liÅŸkileri, Öz Farkındalık ve Duygusal Zeka, Farklı Nesilleri Yönetme, Ä°letiÅŸim, Beyin Temelli Liderlik, Ä°kna, Ä°ÅŸ Yönetimi, VUCA ve BANÄ° Çağı LiderliÄŸi, Problem Çözme ve Karar Alma, Zaman Yönetimi, Yüksek Performanslı Sanal Takım OluÅŸturma, GeliÅŸim Zihniyeti, Mentorluk, Koçluk, Kriz Dönemlerinde Stres Yönetimi, KiÅŸisel Marka Yönetimi, Duygusal Esneklik ve Dayanıklılık, Müzakere Becerileri gibi pek çok eÄŸitimi hem Türkçe hem de Ä°ngilizce olarak vermektedir.
Lara'nın önceliÄŸi, eÄŸitimlerin interaktif, uygulamalı ve katılımcı odaklı olmasıdır. Her bir katılımcının konuyla ilgili geliÅŸim kaydetmesi için eÄŸitimi içselleÅŸtirmesini saÄŸlayarak tutum deÄŸiÅŸiklikleri yaratmaya odaklanır.
​Bengi Akşehirlioğlu
Kıdemli Danışman
2001 yılında Koç Üniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun oldu. Üniversiteden sonra New York’ta Parsons School of Design’da Moda Pazarlama yüksek lisans yaptı. DönüÅŸte tekstil sektöründe çalışmaya baÅŸladı ve eÅŸ zamanlı olarak çeÅŸitli pazarlama, araÅŸtırma projelerinde yer aldı, çevirmenlik yaptı. Gene eÅŸ zamanlı olarak Ä°letiÅŸim ve KiÅŸisel Ä°maj konuları ile ilgili olarak eÄŸitimler vermeye baÅŸladı.
2011 Yılında Dale Carnegie firmasının sertifikasyonundan geçerek kurumun eÄŸitmeni oldu. 2014 yılında ICF deÄŸerlendirmesinden geçtikten sonra ACC, 2022 yılında PCC ünvanlı ICF koçu oldu. 11 yıllık EÄŸitimci Kariyerinde 1.500 EÄŸitim gününü aÅŸarken; yaklaşık 15 farklı sektörde 80’i aÅŸan sayıda kuruma eÄŸitim, koçluk ve ölçme/deÄŸerlendirme programları gerçekleÅŸtirdi. Bu eÄŸitimlerin bir bölümünü global projelerde, yurtdışında ve Ä°ngilizce olarak gerçekleÅŸtirdi.
Katılımcılarının KiÅŸisel Performans GeliÅŸimi, Ekiplerini GeliÅŸtirme, Çalışan BaÄŸlılığını Yukarı Çekme, Ä°ÅŸ Yönetimi, Koçvari Liderlik, DeÄŸiÅŸimi Yönetme, Duygusal Zeka, Ä°letiÅŸim, Beyin Temelli Liderlik, Duygusal Çeviklik ve Dayanıklılık, Müzakere Becerileri, Sunum Becerileri vb. iÅŸ hayatına yönelik yetkinlikleri barındıran eÄŸitim ve danışmanlık projelerinde yer alıyor.
Strateji oluÅŸturma, Motivasyon, Zihin GeliÅŸimi ve NLP Bengi’nin ilgi duyduÄŸu konular arasındadır.
Mehmet Ümit MenteÅŸ
Kıdemli Danışman / Eğitim Tasarımı / Yazar
Mehmet Ümit MenteÅŸ, 1968 yılında Ankara’da doÄŸdu. 1989 yılında O.D.T.Ü Petrol MühendisliÄŸi bölümünden mezun oldu. 1989- 1990 yıllarında saha mühendisliÄŸi yaptı. Sümerbank’ta bir sene mühendis olarak çalıştı. 1992 yılında MT (Management Trainee) olarak Garanti Bankası’nda göreve baÅŸladı.
1995 - 2000 yılları arsında Garanti Bankası’nın yurtdışı ÅŸubelerinde görev aldı. Garanti Malta Åžubesi’nin ve Fon yönetim ÅŸirketinin kurulumunun görev almış ve Malta Åžubesi’nin operasyon yöneticisi olarak çalışmıştır. Daha sonra Rotterdam Åžube MüdürlüÄŸü ve Garanti Int. Almanya`nın yapılanması görevlerini gerçekleÅŸtirmiÅŸ; ülke koordinatörü olarak çalışmıştır.
Türkiye’ye döndükten sonra da Garanti Bankası`nda Åžube MüdürlüÄŸü görevine devam etmiÅŸ, 2006 -2024 yılları arasında bankacılıkta edindiÄŸi bilgi, birikim ve deneyimlerle, eÄŸitici olarak NAR EÄŸitim ve Danışmanlık Merkezinde çalışmıştır.
Uzun yıllardır bankacılığın ve yöneticiliÄŸin yanı sıra Aikido ile uÄŸraÅŸan, bununla beraber, meditasyon, Çin tıbbı, sinema ve mesnevi öÄŸretileriyle de ilgilenen Ümit MenteÅŸ, bu alanlarla edindiÄŸi bilgi ve birikimlerini eÄŸitimlerine taşımıştır.
Bankacılık ve Finans alanında yüksek lisans yapan MenteÅŸ, bankacılık ve finans sektörüne yönelik, satış, portföy yönetimi, stratejik müÅŸteri yönetimi, bilanço yönetimi, fiyatlama ve verimlilik gibi teknik eÄŸitimler, tüm sektörlerde çalışanlar için de "Akılcı düÅŸünme (Critical hhinking)", "Yaratıcı DüÅŸünme (Creative thinking)", "Ä°çsel Motivasyon", "Hikâyecilik", "Etkin yazışma teknikleri" eÄŸitimlerini vermektedir. Ayrıca BoÄŸaziçi Üniversitesi'nde ölçme-deÄŸerlendirme eÄŸitimi almış ve terfi sınavları da dahil soru ve sınav hazırlama konusunda uzmanlaÅŸmıştır. MenteÅŸ’in basılmış 6 adet kitabı bulunmaktadır.
Zaman Kâtibi - Gerçek Sanrılar, Cinius Yayınları, 2015
Zaman Kâtibi - Gizemli Binici, Cinius Yayınları, 2014
Hayat Rehberiniz Mesnevi, Ä°nkılâp yayınları, 2013
Mevlana’nın 18 Sırrı, Cinius yayınları, 2012
Ä°SO-CHÄ° – YaÅŸam Sanatı, Cinius yayınları, 2011 (Prof. Dr. Bülent MenteÅŸ’le birlikte)
Sema Ayini, Semboller ve Anlamlar, Cinius yayınları 2011
Ayşen Tanılkan
Kıdemli Danışman
AyÅŸen Tanılkan, 1988 yılında lisans eÄŸitimini takiben bankacılık sektörüne Chemical Mitsui Bank’ta Dış Ä°ÅŸlemler Bölümünde görev alarak baÅŸladı. 1990 yılında Ä°nterbank’a yönetici adayı olarak katıldı. EÄŸitim programı sonrası yaklaşık üç yıl kadar Bankanın Hazine Departmanında dealer olarak görev yaptı.
1993 yılında Kurumsal Åžube yönetici yardımcısı olarak ÅŸubeciliÄŸe geçiÅŸ yaptı. Üç yıl boyunca kurumsal firmaların banka iliÅŸkilerini yönetti. 1996 yılında Åžube müdürlüÄŸüne terfi etti. 1999 yılında Dışbank’a geçiÅŸ yaptı. 2001 yılında, Dışbank’ta perakende bankacılık organizasyonuna geçilmesi aÅŸamasında, bölge yöneticiliÄŸine terfi etti. 7 yıl boyunca sırasıyla 3 farklı bölgede, müdür olarak görev yaptı. Sorumlu olduÄŸu bölge içinde yer alan ÅŸubelerin koordinasyonu, hedef gerçekleÅŸmelerinin takibi, Ä°nsan Kaynakları tahsisleri, ekibin eÄŸitimlerinin programlanması, müÅŸteri ve hinterlandında yer alan sektörlerin izlenmesi, satış potansiyellerinin belirlenmesi, yeni ÅŸubelerin açılması faaliyetlerini yürüttü.
2008 -2009 yılları arasında, Genel Müdürlük KOBÄ° Segment Pazarlama müdürlüÄŸünde görev aldı ve sektörden ayrıldı.
2011 yılında ilk olarak Done EÄŸitim firmasında teknik eÄŸitimler vererek eÄŸitmenliÄŸe baÅŸladı. Daha sonra grup firması Dale Carnegie EÄŸitim tarafında da sertifika alarak, iÅŸ odaklı kiÅŸisel geliÅŸim eÄŸitimleri vermeye baÅŸladı. Ağırlıklı olarak, koçluk, liderlik, iletiÅŸim, sunum becerileri, assessment/ölçme deÄŸerlendirme üzerine programlar yürüttü. Program gerçekleÅŸtirdiÄŸi firmalar arasında ÅžiÅŸecam, KoçtaÅŸ, Yapı ve Kredi Bankası, Türkiye Finans, Garanti Bankası, Tüvtürk, Turkish Kargo, Alternatif bank, BP, Astra Zeneca gibi isimler sıralanabilir.
Ek olarak, 2016-2017 yıllarında, Frankfurt School of Finance and Management firmasında , EBRD’nin Turkey Women in Business Programı kapsamında Kıdemli Bankacılık Uzmanı olarak görev aldı, program ortaklarına eÄŸitimler düzenledi. 2021 yılında firmalarda çalışan baÄŸlılığını artırmak üzerine Engage and Grow firmasının sertifikasyonunu alıp, Çalışan BaÄŸlılığı koçluÄŸuna hak kazandı ve zamana yaygın baÄŸlılık programı koçluÄŸu yaptı.
AyÅŸegül Gemici
MBSR EÄŸitmeni, MB-EAT EÄŸitmeni
2006 yılında Leeds Üniversitesi Gıda Üretim, Teknoloji ve Pazarlaması bölümünden mezun oldu. Kariyerine Ä°ngiltere’de hizmet sektöründe baÅŸladı. Ä°lerleyen dönemde Türkiye’ye dönerek ithalat ihracat sektöründe çalışmaya devam etti.
2019 yılından bu yana çalışma alanını bilinçli farkındalık temelli programlara yöneltti. Avrupa Bilinçli Farkındalık Temelli Yaklaşımlar BirliÄŸi (EAMBA) akredite Bilinçli Farkındalık Temelli Stres Azaltma Programı MBSR) eÄŸitmenliÄŸi yapıyor. Ek olarak Mindfulness Temelli Beslenme Farkındalığı Programını (MB-EAT) sunuyor.
Kurum çalışanlarının esenlik halini destekleyici çalışmaların iÅŸ performansı üzerindeki olumlu etkileri bilinciyle organizasyonlara mindfulness modülleri tasarlıyor. Zorlayıcı durumlarla baÅŸetmek, tepkisellikten uzaklaşıp stresi yönetme, otomatik pilotu farketmek ve farkındalıkla beslenme konularında danışmanlık veriyor.
Burçin CiÄŸerim
Danışman
20 yıllık profesyonel tecrübeye sahip olan Burçin, hem modern hem de geleneksel ticarette güçlü ticari ve yönetim uzmanlığı deneyimine sahiptir.
Philip Morris International Türkiye È™irketinde 2001 yılında saha pozisyonları ile baÈ™lamıș olduÄŸunu kariyerine, 2004 yılından itibaren ekip yönetimi ve 2010 yılından itibaren, sırasıyla Head of Trade Marketing, Sales Manager, Commercial Area Manager olarak yönetim pozisyonlarında devam etmiÈ™tir.
Yöneticilik yapmıș olduÄŸu uzun yıllarda, yeni stratejiler yaratılması ve yönetimi, deÄŸiÈ™im liderliÄŸi, 100 kiÈ™i ve üstü ekip yönetimi deneyimi edinmiÈ™tir. ÜstelendiÄŸi görevlerde; farklı ve büyük bölgelerde satıș ekiplerinin birebir ve uzaktan yönetimi, efektif dağıtım ağı ve rutlaması, organizasyonların çevik ticari organizasyonlara dönüÈ™ümü, ROI uygulamaları ve müÈ™teri yönetimi konusunda birçok baÈ™arılı uygulama gerçekleÈ™tirmiÈ™tir.
Burçin, 2021 yılında Philip Morris International bünyesinden ayrılmış, freelance danışmanlık yapmıştır. Daha sonra farklı sektör dinamiklerini deneyimlemek için kısa bir süre Vigo Türkiye Operasyon DirektörlüÄŸü görevini yapmıştır. ​
​
Profesyonel iÈ™ ve liderlik becerilerini kullanarak, Smarted’da danışman olarak; uzaktan ekip yönetimi, satış teknikleri, ticari pazarlama ve operasyon konularında eÄŸitimler vermektedir.
bottom of page