top of page

Ara


2023 Çalışan Bağlılığı Trendleri Raporu
👉Son birkaç yılda, İK liderleri benzeri görülmemiş şekillerde test edildi. Aniden uzaktan çalışmaya geçişten toplu istifalara kadar çok sayıda zorluğu çözmeye odaklanmak zorunda kaldılar. 2022 "Büyük Uyum" yılı oldu ve bir başka bilinmezlik yılına girerken, yeni zorluklarla karşı karşıyalar. 🌟Reward Getaway tarafından İngiltere’de yapılan bu araştırma, çalışanların ayrılmasını önlemek için altı temel stratejiyi tartışıyor. uk-2023-employee-engagement-trends-report.pdf (rewa

Smarted
10 Oca 20232 dakikada okunur


2023'te Müşteri Bağlılığı Nasıl Güçlendirilmeli?
Qualtrics ve Qualtrics XM Instıtute’un dünyanın 29 ülkesinde 33.000’den fazla tüketicinin katıldığı araştırmanın sonuçlarına göre; İşletmelerin müşteri bağlılığı kazanmak için yapmaları gereken, daha insancıl davranmak. 👉Son üç yıldır birçok şirketin odak noktası dijital dönüşümü hızlandırmak oldu. Yapmak zorundaydılar çünkü hayatta kalmaları buna bağlıydı. Ve yaptıkları hamlelerden bazıları, müşteri deneyimi için onlarca yıl sürecek yeni bir çıta oluşturdu. 💫Ancak her şeyi

Smarted
3 Oca 20232 dakikada okunur


Hibrit Çalışma Dünyasında Etkili Liderlik
✨Michigan Üniversitesi Udemy Business ortaklığıyla The Conference Board tarafından sonbahar 2022’de yayınlanan yeni bir araştırmaya göre liderler, işbirlikçi ve etkili bir hibrit ekibi başarılı bir şekilde yönetmek için gereken becerileri içeren yeni zihniyetleri, davranışları ve yöntemleri incelemeli ve benimsemelidir. 🚨 Araştırmacılar, hibrit bir çalışma ortamında belirli liderlik yetkinliklerinin giderek daha önemli hale geldiğini keşfettiler: 🌟Kişilerarası beceriler: Hi

Smarted
24 Ara 20221 dakikada okunur
bottom of page
