İşgücü Planlaması: Başarının Yol Haritası
- SmartEd Danışmanlık
- 6 May
- 1 dakikada okunur
İşgücü Planlaması: Başarının Yol Haritası

Kurumsal başarı, tesadüflere değil, doğru planlamaya dayanır.
➡️Strateji, planlar için net bir yön çizer.
➡️Operasyonel altyapı, bu stratejiyi hayata geçirir.
➡️Değer zinciri, bu sürecin kuruma gerçek katkısını görünür hale getirir.
Bu yaklaşım 3 temel katmandan oluşur:
1.Stratejik Seviye → Liderlik, kurum kültürü ve hedeflerin belirlenmesi
2.Operasyonel Seviye → Beceriler, teknoloji ve analitik altyapının güçlendirilmesi
3.Değer Zinciri → Ölçümleme, etkili iletişim ve etkileşimle organizasyona geri dönüş sağlanması
❕❕ Bu yapı sadece İK'nın sorumluluğu altında değil, aynı zamanda üst yönetimin de sorumluluğundadır.
Çünkü doğru planlanmamış bir iş gücü, en iyi stratejiyi bile boşa çıkarabilir.